Do poczytania

Historia pewnego standu

Wszystko zaczyna się od pomysłu.
Każdy przedmiot jako wytwór fizyczny, a nawet każda kampania, jako przełożenie idei, strategii, zaczyna się od siły twórczej, którą jest pomysł.
W świecie reklamy optymalnie, kiedy w ślad za kampanią w mass mediach, idzie wzmocnienie w postaci oznakowania miejsca sprzedaży produktu.
Marketing ATL i BTL tworzą idealny duet o optymalnym działaniu.
A wszystko zaczynam się od pomysłu, najczęściej zespołowego.

Merchandising w przestrzeni komercyjnej

Merchandising to zespół działań mających na celu zwiększenie sprzedaży. Obejmuje on różne środki, począwszy od budowania nastroju przy użyciu światła, muzyki, poprzez rodzaj i ilość zatowarowania półki, usytuowania promocji i rozlokowanie działów produktowych w odpowiedniej konfiguracji. Wszystkie mają wpływ na sprzedaż. Ta strategia pozycjonuje także daną markę w określonym segmencie rynku.