LG Brand Store zrealizowany przez Terytorium

Salon sprzedaży zrealizowany przez Terytorium

Pierwszy markowy sklep LG w Europie.
LG Brand Store to pierwszy salon tej koreańskiej marki w Europie, gdzie klienci mogą znaleźć  niedostępne w innych kanałach sprzedaży produkty premium. Na lokalizację salonu wybrano warszawską galerię Klif.
Dotychczas produkty LG znajdowały się w ofercie sieci elektromarketów. Dostępne były  w towarzystwie konkurencyjnych marek. Brand Store to nie tylko monobrandowy sklep, ale też oferta premium. W salonie pojawią się premiery i przedpremiery produktów. Dodatkowo Brand Store to  możliwość skorzystania z serwisu VIP.  Personel pomoże dobrać sprzęt , serwis skonfiguruje zakupione produkty, zamotuje i odpowiednio podłączy. To nowy rodzaj kanału sprzedaży od rynku masowego do dóbr luksusowych.
LG Brand Store powstał w Warszawie. Wielkie otwarcie odbyło się we wrześniu tego roku. Na lokalizację wybrano Dom Mody Klif. Tenant mix galeii Klif, to kompozycja marek premium z działów: moda, biżuteria, obuwie, akcesoria, obok, których znajdziemy dział elektroniki i wyposażenia wnętrz.
Realizację sklepu LG powierzyło firmie Terytorium Sp. z o. o. Współpraca między firmami liczy już kilka lat. Terytorium ma na swoim koncie liczne realizacje dla tej marki z zakresu: store in store, wysp sprzedażowych, zabudów i oznakowania w sieciach działających w Polsce elektromarketów.
Przy projekcie LG Brand Store firma Terytorium była odpowiedzialna za całość prac. Począwszy od prac budowlanych, po realizację zabudowy meblowej.  Wykonano przebudowę lokalu, powstała nowa zabudowa ścian, sufitów i specjalne wydzielone przestrzenie: ThniQ Room, pełniący funkcję strefy VIP i sala meetingowa.
Terytorium bazując na „guideline brand book” zrealizowało meble do zabudowy ściennej. Meble posiadają część ekspozycyjną oraz przestrzeń do magazynowania. Usytuowane są na ścianach salonu.
Cała przestrzeń ekspozycyjna i sprzedażowa została podzielona pod kątem kategorii produktowych. W salonie znajdziemy strefę IT Consumer z ofertą monitorów i laptopów, strefę TV z telewizorami.  Ważną część salonu stanowi strefa Signature, gdzie znaleźć można produkty nowoczesne technologicznie o wyjątkowym designie m.in. flagowce marki, takie jak wykonany w technologii OLED telewizor W9. W przestrzeni salonu nie zabraknie także  sprzętu  z działu Home Appliance. Centralną część pomieszczenia stanowi  przestrzeń obsługi klienta. W części tylnej znajduje się ThinQ Room w sąsiedztwie sali meetingowej.
LG Brand Store zrealizowany przez Terytorium to nowa jakość sprzedaży elektroniki użytkowej. Kameralna atmosfera tej wyjątkowej przestrzeni sprawia, że obcując z elektroniką użytkową można się poczuć jak w galerii sztuki, gdzie oferowane produkty są jej wytworami. Tak w istocie jest. Współczesna lodówka, pralka czy suszarka, to już nie tylko użytkowe sprzęty, ale piękne przedmioty, których design może wzbogacić wnętrze.