Czytelnia

Standy, ekspozytory, display
Do poczytania
Historia pewnego standu

Wszystko zaczyna się od pomysłu.
Każdy przedmiot jako wytwór fizyczny, a nawet każda kampania, jako przełożenie idei, strategii, zaczyna się od siły twórczej, którą jest pomysł.
W świecie reklamy optymalnie, kiedy w ślad za kampanią w mass mediach, idzie wzmocnienie w postaci oznakowania miejsca sprzedaży produktu.
Marketing ATL i BTL tworzą idealny duet o optymalnym działaniu.
A wszystko zaczynam się od pomysłu, najczęściej zespołowego.

czytaj »
Salon sprzedaży zrealizowany przez Terytorium
LG Brand Store zrealizowany przez Terytorium

Pierwszy markowy sklep LG w Europie.
LG Brand Store to pierwszy salon tej koreańskiej marki w Europie, gdzie klienci mogą znaleźć  niedostępne w innych kanałach sprzedaży produkty premium. Na lokalizację salonu wybrano warszawską galerię Klif.

czytaj »
Modułowy system wystawienniczy
Modułowy system wystawienniczy I'M CUBE

POZNAJCIE CUBE SMART EXPO SYSTEM
Poznajcie nasz brand CUBE. SMART EXPO SYSTEM. Modułowy, wielorazowy system ekspozycyjny zaprojektowany, żeby było prościej. Z CUBEM zbudujesz piękną, zapamiętaną przestrzeń. Oszczędzisz swój czas i pieniądze na każdorazowe projektowanie od nowa stoisk targowych i ekspozycji, które po imprezie targowej lądują w koszu.
 
JAK POWSTAŁ SYSTEM WYSTAWIENNICZY CUBE

czytaj »
Key Art wydarzenia
Key Art Festiwalu Nowe Horyzonty

Wrocławski Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty jest dumą miasta. To wielkie wydarzenie, które na czas trwania przemienia ulice dolnośląskiej stolicy w artystyczną przestrzeń. Wokół kina niczym kolorowe ptaki kręcą się miłośnicy filmów. Restauracje i bary wprowadzają specjalne, festiwalowe menu. Odbywa się wiele wydarzeń towarzyszących, min plenerowe kino, spotkania literackie, wystawy, debaty. Te kilkanaście letnich dni to zawsze prawdziwy festiwal sztuki i kina.

czytaj »
Karol Śliwka - grafik liryczny, artysta znaku

„Zawsze uważałem i nadal uważam, że tworzenie dobrej grafiki użytkowej powinno wpływać na wychowanie estetyczne społeczeństwa. Obrazy tworzone przez grafikę użytkową muszą być zrozumiałe, czytelne, estetyczne – mają budzić zaufanie. Tak właśnie rozumiałem swoje powołanie wkraczając w tą piękną, trudną dziedzinę plastyki. Znaki, te małe dzieła graficzne zawierają w sobie ogrom treści, informacji, metafor, stanowią kwintesencję wiedzy o branży firmy i jej tożsamości. Tworzenie znaków to rysowanie słowa, które ma utkwić w pamięci.

czytaj »
Historia pewnej czcionki

Czy można przeżyć dzień bez wody? Dzień bez jedzenia, bez dostępu do Internetu? A dzień bez facebooka? Odpowiedź oczywiście zależy od adresata pytania, choć dla współczesnego człowieka wszystkie wymienione elementy wydają się niezbędne do życia. A teraz wyobraźcie sobie, że nie jesteście w stanie przeżyć dnia bez Helvetici. Helvetica to jeden z popularniejszych, bezszeryfowych krojów pisma. Prosty i minimalistyczny, niemal wszechobecny w przestrzeni miejskiej. Stworzony przez Maxa Miedingera w 1957 r. w Szwajcarii.

czytaj »
Do poczytania
Merchandising w przestrzeni komercyjnej

Merchandising to zespół działań mających na celu zwiększenie sprzedaży. Obejmuje on różne środki, począwszy od budowania nastroju przy użyciu światła, muzyki, poprzez rodzaj i ilość zatowarowania półki, usytuowania promocji i rozlokowanie działów produktowych w odpowiedniej konfiguracji. Wszystkie mają wpływ na sprzedaż. Ta strategia pozycjonuje także daną markę w określonym segmencie rynku.

czytaj »