Czytelnia
Pandemia koronawirusa ogłoszona przez WHO i w następstwie stan epidemi wprowadzony przez GIS zatrzymał wiele branż, jednak w pierwszej kolejności branże związane z imprezami masowymi. 10 marca 2020 decyzja rządu o odwołaniu wszystkich imprez masowych zatrzymała całą branżę targowo-wystawienniczą. To sytuacja wyjątkowo, bo wiele innych branż zostało wygaszonych, nałożono na ich funkcjonowanie obostrzenia, jednak wciąż pozostawiono możliwości prowadzenia działalności na mniejszą skalę lub w ograniczonym zakresie. Branża targowa zatrzymała się całkowicie.
Wszystko zaczyna się od pomysłu.
Każdy przedmiot jako wytwór fizyczny, a nawet każda kampania, jako przełożenie idei, strategii, zaczyna się od siły twórczej, którą jest pomysł.
W świecie reklamy optymalnie, kiedy w ślad za kampanią w mass mediach, idzie wzmocnienie w postaci oznakowania miejsca sprzedaży produktu.
Marketing ATL i BTL tworzą idealny duet o optymalnym działaniu.
A wszystko zaczynam się od pomysłu, najczęściej zespołowego.
POZNAJCIE CUBE SMART EXPO SYSTEM
Poznajcie nasz brand CUBE. SMART EXPO SYSTEM. Modułowy, wielorazowy system ekspozycyjny zaprojektowany, żeby było prościej. Z CUBEM zbudujesz piękną, zapamiętaną przestrzeń. Oszczędzisz swój czas i pieniądze na każdorazowe projektowanie od nowa stoisk targowych i ekspozycji, które po imprezie targowej lądują w koszu.
JAK POWSTAŁ SYSTEM WYSTAWIENNICZY CUBE
Wrocławski Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty jest dumą miasta. To wielkie wydarzenie, które na czas trwania przemienia ulice dolnośląskiej stolicy w artystyczną przestrzeń. Wokół kina niczym kolorowe ptaki kręcą się miłośnicy filmów. Restauracje i bary wprowadzają specjalne, festiwalowe menu. Odbywa się wiele wydarzeń towarzyszących, min plenerowe kino, spotkania literackie, wystawy, debaty. Te kilkanaście letnich dni to zawsze prawdziwy festiwal sztuki i kina.
„Zawsze uważałem i nadal uważam, że tworzenie dobrej grafiki użytkowej powinno wpływać na wychowanie estetyczne społeczeństwa. Obrazy tworzone przez grafikę użytkową muszą być zrozumiałe, czytelne, estetyczne – mają budzić zaufanie. Tak właśnie rozumiałem swoje powołanie wkraczając w tą piękną, trudną dziedzinę plastyki. Znaki, te małe dzieła graficzne zawierają w sobie ogrom treści, informacji, metafor, stanowią kwintesencję wiedzy o branży firmy i jej tożsamości. Tworzenie znaków to rysowanie słowa, które ma utkwić w pamięci.